ایمن آفرینان ارتفاع
سيستم كاربري
E-mail
کلمه رمز
» كلمه رمز خود را فراموش كرده ايد؟
» عضويت کاربران جديد

safetynet موسسه خیریه همدم فتح المبین

لیست ویدئوها
صفحه:  <  1  2 
شستشوی نما
تاریخ معرفی: ۱۳۹۴/۸/۱۷

دسترسی با طناب در ضمینه شستشوی نمای ساختمان امروزه بسیار به چشم میخورد و متاسفانه چون ظاهرا تخصصی را طلب نمیکند میتواند

آموزش کار با ابزار INDY EVO
تاریخ معرفی: ۱۳۹۴/۹/۱۳

این ابزار جمع کردن اضافه طناب را ممکن می سازد! ابزار INDY EVO یک ابزار فرود است که با دست کنترل می شود و دارای سیستم خودقفل شونده دوبل می باشد که هم به هنگام آزاد شدن و تحت فشار قرار گرفتن قفل می شود. دارای وزن سبک و اندازه کوچک می باشد. طول عمر آن بدلیل Cam های فولادی تضمین شده و عدم نیاز به مراقب زیاد به عنوان ابزار کاری تحسین شده ای در صنعت مورد استقبال قرار می گیرد.

Petzl ASAP
تاریخ معرفی: ۱۳۹۴/۹/۱۳

Rope Access Rescue
تاریخ معرفی: ۱۳۹۴/۹/۱۳

ابزار های Rope Access Rescue

طناب Unicore
تاریخ معرفی: ۱۳۹۴/۹/۱۳

یونی کر(Unicore) : در این فناوری اتصال محکمی میان پوسته و هسته طناب وجود دارد که از لغزیدن پوسته به روی هسته جلوگیری می کند.

ASAP LOCK
تاریخ معرفی: ۱۳۹۴/۹/۱۳

رنگ ، وایربرس
تاریخ معرفی: ۱۳۹۴/۸/۱۷

چرخ و فلک (فانفار) چرخ و فلک (فانفار) شهر بازی پارک ملت مشهد با قطر ۸۰ متر بزرگترین چرخ و فلک خاورمیانه و سومین چرخ و فلک مرتفع در دنیا(پس از چرخ و فلک توکیو و لندن) می باشد. شستشو و رنگ آمیزی این سازه توسط شرکت ایمن آفرینان ارتفاع صورت گرفته است.

Quantum and Orbital هارنس
تاریخ معرفی: ۱۳۹۴/۹/۱۳

بسته لوازم نجات پیشرفته Rescue Kit Advanced
تاریخ معرفی: ۱۳۹۴/۹/۱۳

بسته لوازم نجات پیشرفته ابزار بالا و پایین برنده تجهیزات نجات بوسیله قرقره و طناب های بههم وصل شده مجهز شده برای مزیت مکانیکی چهار نفر که بلند کردن قربانی را برای نجات دهندگان اسان تر می سازد. همچنین اجازه می دهد که دو نجات دهنده , فرود به زمین را به همراه قربانی انجام دهند. نسبت کاهش کشش : ۴ ارتفاع ماکزیمم انسداد و قرقره ( بالا بردن ) ۵ M است. ارتفاع دو نجات ( فرود امدن ) ۲۵ M یا ۵۰ M

توری حفاظتی
تاریخ معرفی: ۱۳۹۴/۸/۱۷


توری های ایمنی شامل شبکه های توری قابل ارتجاع می باشد که در زیر پای کارگران در هنگام کار در ارتفاعات نظیر ساختمان ها یا سازه های بلند گسترده شده و در صورت سقوط احتمالی افراد از وارد شدن جراحات جلوگیری می کند.
نوع بافت و چشمه های این توری با انواع دیگر توری متفاوت بوده به طوری که اینگونه توری ها فاقد هرگونه گره بوده تا در صورت سقوط فرد از بروز هرگونه صدمه جلوگیری شود.
برپایی و نصب توری های ایمنی و همچنین جمع آوری آنها باید توسط اشخاص ذیصلاح و با تجربه در این امر و با استفاده از هارنس و نگهدار

صفحه:  <  1  2 


           
تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به شرکت ایمن آفرینان ارتفاع می باشد.
www.eemenafarinan.com

طراحی سایت و بهینه سازی سایت: سینام (ایرسئو)

The charm of a man is not only reflected in the breitling uk appearance, but also through the connotation of fake rolex training out. Attractive men not only pay attention to maintaining personal image, but also to distribute the rolex uk mature wisdom, low-key introverted light. And a good men's watches, but also must be a high value of color, temperament, good quality meter. The new launch of the fake hublot watches Chanel mechanical watches MONSIEUR CHANEL DE, is such a special for men to create, to bring the infinite charm of the wrist watch.