ایمن آفرینان ارتفاع
سيستم كاربري
E-mail
کلمه رمز
» كلمه رمز خود را فراموش كرده ايد؟
» عضويت کاربران جديد

safetynet موسسه خیریه همدم فتح المبین

مطالب آموزشی
دسته بندي
ÞÈáí  1234567  ÈÚÏí  >>
  ایمنی داربست ها
محيط كار از چهار جزء ، انسان ، تجهيزات، مواد ومحيط تشكيل شده است. مهمترين مسئله در يك محيط كار ايجاد يك محيط ايمن مي باشد كه جهت ايجاد اين محيط اقدامات بسياري از آموزش پرسنل گرفته تا حفاظ گذاري دستگاه صورت مي پذيرد

۱۳۹۸/۶/۶ :تاريخ

  روش ویلیام فاین
در حال حاضر با توجه به رشد صنعت ،تکنولوژی و پیچیدگی خطرات ،مدیریت و کنترل آنها به منظور جلوگیری و یا کاهش عواقب جانی و مالی ناشی از وقوع آنها امری ضروری می باشد به همین دلیل روشهای استاندارد مختلفی برای ارزیابی ابداع گردیده است تا بتوان با استفاده از آنها در مورد وضعیت ایمنی و بهداشت واحد های تولیدی وصنعتی قضاوت درستی داشت و اقدامات مدیریتی و کنترلی را بر حسب اولویتهای تعیین شده دریک صنعت انجام داد.

۱۳۹۸/۶/۵ :تاريخ

  آمبوبگ(مخزن هوایی)
آمبوبگ در سال ۱۹۵۳ بر روی اولین نوع BVM ساخته شده توسط یک مهندس آلمانی به نام دکتر هولگر هسسه Holger Hesse گذاشته شد. آمبوبگ با حجم های ۵۰۰، ۶۰۰، ۱۵۰۰، ۲۰۰۰ سی سی در بازار موجود می باشد.آمبوبگ (بی ‌وی ‌ام) یک مخزن هوایی از جنس سیلیکون و یا پلاستیک است که بطور دستی در ایجاد فشار مثبت ریوی در شرایط پنوموتوراکس و یا در تنفس مصنوعی هنگام سی ‌پی ‌آر استفاده می‌شود.

۱۳۹۸/۶/۴ :تاريخ

  حادثه چاه
همه ساله در اثر حوادث چاه افراد زيادي جان خود را دست مي دهند، چه بطور مستقيم خود درگير حادثه چاه شده باشند و يا افرادي به عنوان ناجي كه در رابطه با نجات از چاه داراي هيچگونه اطلاع قبلي نبوده اند، اقدام به نجات محبوسين نموده اند كه خود نيز طعمه حادثه شده اند و چنانچه به آدرس هاي وقوع اين نوع حوادث توجه كنيم خواهيم ديد كه اكثر اين نوع حوادث در قسمت هاي پايين شهر به وقوع پيوسته است

۱۳۹۸/۶/۲ :تاريخ

  پنجمین نمایشگاه بین المللی بهداشت،ایمنی،محیط زیست،آتش نشانی،مدیریت بحران و امدادونجات
رسالت این نمایشگاه ارتقاء سطح علمی، ارائه فن آوری های پیشرفته و تخصصی و معرفی تجهیزات شرکت های توانمند حوزه HSE، ترویج و توسعه تحقیقات و فعالیت های پژوهشی، تغییر نگرش های جدید در زمینه های ایمنی، بهداشت کار و محیط زیست در تمامی صنایع و ارائه چشماندازی نوین در عرصه سلامت و بهداشت جامعه می باشد تا با حضور، تعامل و هم فکری بین صاحبان صنایع، محققان و صاحب نظران، گامی موثر در راستای ارتقاء استانداردهای مدیریت ایمنی، سلامت و

۱۳۹۸/۵/۳۱ :تاريخ

  مدیریت ایمنی و بهداشت چیست؟
مدیریت ایمنی و بهداشت موثر، دانش چگونگی شناسایی و کنترل خطرات و به کار بردن اصول مدیریتی كلیدی در سازمان است، به گونه ای كه كاركنان به صورت ایمن و بی خطر كارشان را انجام دهند.

۱۳۹۸/۵/۳۱ :تاريخ

  ایمنی داربست ها
حيط كار از چهار جزء ، انسان ، تجهيزات، مواد ومحيط تشكيل شده است. مهمترين مسئله در يك محيط كار ايجاد يك محيط ايمن مي باشد كه جهت ايجاد اين محيط اقدامات بسياري از آموزش پرسنل گرفته تا حفاظ گذاري دستگاه صورت مي پذيرد. يكي از اقدامات ايمني مؤثر در صنايع و فعاليتهاي گوناگون استفاده از داربست

۱۳۹۸/۵/۳۰ :تاريخ

  برنامه تجهيزات حفاظت فردي PPE
رنامه تجهيزات حفاظت فردي PPEراي محافظت كارگران در برابر خطر يا آسيبهاي موجود در محيط كار مي‌باشد كه با ايجاد كردن سدي در مقابل خطرات، از آسيب ديدگي افراد جلوگيري بعمل مي آورند. تجهيزات حفاظت فردي را نمي توان بعنوان جايگزيني براي كنترلهاي اجرايي و مهندسي و يا اقدامات پيشگيري كننده لازم و ضروري ، در نظر گرفت ؛ بلكه اين تجهيزات بايد پس از اقدامات اوليه لازم و در كنار كنترلهاي مهندسي صورت گرفته ، مورد استفاده قرار گيرند تا اطمينان كافي از سلامت و ايمني كارگران حاصل گردد.

۱۳۹۸/۵/۲۷ :تاريخ

  توری نجات (توری ایمنی )
توری های ایمنی(توری نجات ) شامل شبکه های توری قابل ارتجاع می باشد که در زیر پای کارگران در هنگام کار در ارتفاعات نظیر ساختمان ها یا سازه های بلند گسترده شده و در صورت سقوط احتمالی افراد از وارد شدن جراحات جلوگیری می کند.

۱۳۹۸/۵/۲۶ :تاريخ

  آیین‌نامه کار در ارتفاع
هدف از تدوین این آیین‌نامه، ایمن‌سازی محیط کار و صیانت از نیروی انسانی و منابع مادی کشور و پیشگیری از حوادث ناشی از کار در کلیه کارگاه‌هایی می‌باشد که عملیات کار در ارتفاع و فرایندهای مرتبط، در آنها انجام می‌گیرد.

۱۳۹۸/۵/۲۴ :تاريخ

ÞÈáí  1234567  ÈÚÏí  >>


           
تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به شرکت ایمن آفرینان ارتفاع می باشد.
www.eemenafarinan.com

طراحی سایت و بهینه سازی سایت: سینام (ایرسئو)

The charm of a man is not only reflected in the breitling uk appearance, but also through the connotation of fake rolex training out. Attractive men not only pay attention to maintaining personal image, but also to distribute the rolex uk mature wisdom, low-key introverted light. And a good men's watches, but also must be a high value of color, temperament, good quality meter. The new launch of the fake hublot watches Chanel mechanical watches MONSIEUR CHANEL DE, is such a special for men to create, to bring the infinite charm of the wrist watch.